Windo Product Development

Wereldwijd succes met reclamemedia

Wissellijst voor vloerposters

In de strijd om aandacht van de winkelende consument ontwikkelde Windo Product Development een nieuw reclamemedium: de FloorWindo is een zeer dunne posterwissellijst die ontworpen is om op de vloer te functioneren. Het venster is slijtvast, vrijwel onbreekbaar en heeft een antisliptextuur. Zo maakt de FloorWindo met in te schuiven posters wisselende vloerreclame mogelijk. De FloorWindo is er in verschillende formaten en is te combineren met bijvoorbeeld een deurmat. Naast de vloerlijsten is er ook een kleinere variant voor op de toonbank, de DeskWindo. 

Serieuze IE-begeleiding

FW5 DAHet bedrijf klopte in 1995 bij EP&C aan met een reeds ingediende Nederlandse octrooiaanvraag. De behoefte aan serieuze IE-begeleiding groeide omdat het product goed ging lopen. We hebben vervolgoctrooiaanvragen geschreven voor veel Europese landen en voor de Verenigde Staten, Australië, Brazilië, India, China en Japan. Ook hebben we de merknamen gedeponeerd. Door de jaren heen hebben we octrooien geschreven voor verbeteringen in het product en voor nieuwe producten en ideeën. Zo is de samenwerking steeds verder geïntensiveerd. Inmiddels is Windo Displays wereldwijd succesvol en gebruiken klanten als McDonalds, Heineken, Mercedes Benz, Shell, Canon en Vodafone de reclamemedia van Windo Product Development om hun producten aan te prijzen. We zijn er trots op dat we met onze IP-expertise aan dat commerciële succes mogen bijdragen.

www.windodisplays.com